Livrare si plati



Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.


Pentru ca livrarea sa se faca rapid Cumparatorul trebuie sa furnizeze date corecte. Costurile de livrare datorita introducerii unei adrese incorecte vor fi suportate de catre Cumparator.


In cele mai multe cazuri realizarea si livrarea se face in 2-10 zile de la data confirmarii Comenzii.


Pentru comenzile la Lentile de contact, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.


Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin Fan Curier. Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Fan Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Cumparatorului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus. Costul de livrare este de 30 RON , dar acesta poate fi mai mare pt cumparatorii din diferite localitati( sate, comune) unde cei de la Fan Curier au acces mai greu. De asemea transportul este GRATUIT in cazul comenzilor mai mari de 285 Ron


In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Optica Sellias va informa Cumparatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Cumparatorul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Optica Sellias va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.


Pentru ca livrarea sa se faca rapid Cumparatorul trebuie sa furnizeze date corecte. Costurile de livrare datorita introducerii unei adrese incorecte vor fi suportate de catre Cumparator.


La solicitarea Optica Sellias, a Postei Romane sau a Curierului, Cumparatorul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.


In cazul in care Cumparatorul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.


Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Cumparatorul nu indeplineste conditiile de mai sus.


In cazul livrarii la locul de munca al Cumparatorului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Cumparatorul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.


Cumparatorul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.


Cumparatorul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.


Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Optica Sellias la momentul predarii produselor Comandate catre Cumparator la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.


Cumparatorul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier sau Posta Romana la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Cumparatorul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.


Prin semnarea bonului de livrare Cumparatorul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.